sjesta drzemka
Zdrowie i uroda

Jedzmy sałatę! #3 Dzień Diety Kopenhaskiej

Źródło witamin i mikroelementów, idealnie zadbają o szczupłą sylwetkę, odporność oraz cerę. Liście sałaty w różnych odmianach. Możemy wybierać między lodową, masłową, roszponką, rzymską, czy rukolą. Można jeść samą sałatę lub z dodatkami. Sposobów jest wiele. Najważniejsze jest aby w końcu regularnie lądowała na naszych talerzach.

 

Sposób na sałatę

Nie przepadasz za zieleniną? A czy próbowałeś już każdej odmiany sałaty? Zacznij próbować, bo każda smakuje inaczej i takimi mixami uzyskasz ciekawe efekty smakowe. Jest świetnym uzupełnieniem naszej diety. Sałata jest niskokaloryczna, w 100g zawiera tylko 12 kcal.

Wybierz z czym Ci zasmakuje – moje sposoby na sałatę:

  • z ziołami
  • z pomidorami
  • z ogórkiem
  • z rzodkiewką
  • z papryką
  • z kaparami
  • z pomidorami i cebulą
  • z oliwkami
  • z fasolą
  • z serem (różne typy – zółty/pleśniowy/itd.)
  • z jajkiem na twardo
  • z anchois
  • z krewetkami
  • z pieczonym mięsem
  • z wędzonym miesem
  • z wędzoną rybą
  • z owocami

Ulubiony wariant skrop oliwą z oliwek i dopraw do smaku.

Ja nie lubię większości rodzajów sałaty, ale jem ją dla urody i zdrowia. Zawartość przeciwutleniaczy, luteiny, fosforu, kwasu foliowego, potasu, żelaza, magnezu, witaminy B, E i C mnie przekonuje.

 

#3 Dzień Diety Kopenhaskiej

Śniadanie: Kubek czarnej kawy

Lunch: szklanka brokułów + średni grejpfrut

Kolacja: Dwa plasterki kiełbasy krakowskiej + 2 jajka na twardo + mix sałat

 

kubek z kawą sałatę sałatę

 

Trzeciego dnia czułam się dobrze, nie odmawiałam sobie spacerów z córką. Przy dwulatku nie wyglądają one jak na zdjęciach z blogów parentingowych, bo jednak trzeba się trochę nabiegać. Pogoda w końcu zaczęła dopisywać więc koniecznie trzeba to wykorzystywać. Wieczorem całą rodziną wyszliśmy na przepyszne lody rzemieślnicze. Na rynku Jaworzna są aż dwie takie lodziarnie, w których zawsze są tłumy. Niestety tego dnia odmówiłam sobie ich zjedzenia.

agnieszka klimczak

komentarze 2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close