redukcję wagi
Zdrowie i uroda

EKSPRESowa #7 posiłków niskokalorycznych na redukcję wagi

Trzymasz linię? Zależy Ci na zrzuceniu kilku kilogramów? Poniżej przepisy na bardzo ekspresowe posiłki. Świetnie sprawdzają się jako przekąski (drugie śniadanie lub podwieczorek) i w dodatku wspomogą redukcję wagi.

redukcję wagi

EKSPRESowa #7 na redukcję wagi

#1 Gruszka + mozzarella

Gruszkę i mozzarelle kroję w plastry i układam na talerzu przekładając raz owoc raz ser. Posypuję całość posiekanymi liśćmi szpinaku i skrapiam oliwą z oliwek. Do smaku można dodać sól i pieprz.

 

#2 Sałatka z tofu

Rukola + 100g tofu + papryka + pomidor + 1/2 szkl. fasoli z puszki.

Tofu, paprykę i pomidor kroję w kostkę i mieszam w misce. Dodaję fasolę i rukolę. Skrapiam wszystko oliwą z oliwek.

 

#3 Ananasowy jogurt

200g jogurtu + 1/4 ananasa + kilka liści mięty.

Drobno siekam miętę oraz kroję ananasa w bardzo małą kostkę. Wszystko mieszam z jogurtem.

 

#4 Kokosowy jogurt z żurawiną

200g jogurtu zmieszać z 1 łyżką wiórek kokosowych i 2 łyżkami żurawiny.

 

#5 Mozzarella z pomidorkami i słonecznikiem.

Mozzarellę kroję w plastry i układam na talerzu. Siekam kilka liści szpinaku i posypuję na ser razem z 2 łyżkami nasion słonecznika. Dorzucam kilka pomidorków koktajlowych. Całość skrapiam oliwą z oliwek.

 

#6 Sezam na bananie

1/2 banana i 1 kiwi kroję w kostkę i wrzucam do miseczki. Na wierzch posypuję 1 łyżką nasion sezamu.

 

#7 Marchewka z kalarepką

2 marchewki i 1 kalarepkę ścieram na tarce. Dodaję 1 ząbek czosnku przeciśnięty przez praskę i posiekaną natkę pietruszki. Całość skrapiam oliwą z oliwek.

 

Powyższe przepisy to również świetna baza, aby stworzyć dużo więcej ekspresowych posiłków. Zazwyczaj moje przekąski skrapiam na koniec oliwą z oliwek, ponieważ jest to świetny sposób na uzupełnienie diety w potrzebne kwasy tłuszczowe nienasycone. Pisałam o tym w poprzednim artykule (klik). Stworzenie własnej listy posiłków EKSPRES pozwala lepiej przestrzegać zasad zdrowego żywienia – jedz o stałej porze; w ciągu dnia zjadaj 5 małych posiłków. Dzięki temu dbanie o masę ciała będzie łatwiejsze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close